Müügitingimused

  1. Üldsätted
    1.1. Käesolevad üldtingimused (edaspidi: Tingimused) reguleerivad Fennobed OÜ (registrikood: 11426009 , aadress: Veermiku tee 7, Kilksama küla, 85003, Tori vald, Pärnu maakond) poolt hallatava e-poe (www.kallebeds.ee) kaudu tehtavate eraisikust ja juriidilisest isikust tarbija (edaspidi: Tarbija) ostude korda.
    1.2. Fennobed OÜ (edaspidi: kaupleja) poolt hallatavast e-poest tellides kinnitab tarbija, et on tutvunud Tingimustega ja nõustub nendega.
    1.3. Juriidilisele isikule ei kehti tingimustes kirjeldatud taganemisõigus ega õigused garantiile ega pretensioonide esitamisele.

Müügitingimused

  1. Tooted, teenused ja hinnad
    2.1. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes (€) ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
    2.2. E-poes kuvatavad tooted võivad olla illustratiivse tähendusega. Kaupleja teeb kõik endast oleneva, et tootekirjeldused, fotod, 3D-modelleeringud ja joonised oleksid võimalikult täpsed. Olenevalt kasutaja arvuti või nutiseadme seadistustest võivad esineda erinevused toote värvitoonis.
    2.3. Kaupleja jätab endale õiguse muuta hindu ilma ette teatamata. Muudatused ei kehti juba esitatud tellimustele.
    2.4. Valitud toodete ja teenuste koguhind koos maksudega, mis tuleb tarbijal tasuda, kuvatakse hiljemalt ostukorvis enne tarbija poolt tellimuse kinnitamist.
  2. Tellimine ja maksmine
    3.1. Tellimuse esitamiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita nõutud andmeväljad, valida sobiv koheletoimetamise meetod ja järgida maksmise juhiseid.
    3.2. Maksmine toimub turvaliste makselahenduste kaudu. Makseviisideks võivad olla pangalingid, pangakaardid, muud makselahendused ja vajadusel järelmaksu võimalus.
    3.3. Tellimuse eest tasumise järel saabub tarbija e-mailile müüjapoolne tellimuse kättesaamise kinnitus.
    3.4. Tellimus loetakse kinnitatuks ja tellimus jõustub, kui tasutud summa laekub kaupleja arvelduskontole.
    3.5 E-kaubanduse puhul loetakse tellimuse kinnitust siduvaks lepinguks, kui kõik olulised tingimused (hind, toode, tarneaeg) on täpsustatud ja kaupleja on tellimuse vastu võtnud.
    3.6. Tellimuse arve väljastatakse pärast tellimuse tehasest väljastamist. Arve saadetakse tellimuses märgitud e-postile.
    3.7. E-poest tellimisel tasub tarbija tellimuse ja kohaletoimetamise maksumusest 100% ettemaksuna.
  3. Kättetoimetamine
    4.1. Tellitud kaup toimetatakse tarbijale tarbija poolt valitud tarneviisiga, milleks võivad olla kullerteenus, pakiautomaat või ise järele tulemine. Ise järele tulemise valiku puhul väljastatakse kaup tööpäevadel 9.00-15.00 aadressil: Veermiku tee 7, Kilksama küla, 85003, Tori vald, Pärnu maakond.
    4.2. Tarneaja pikkus sõltub toote saadavusest ja valitud tarneviisist. Eeldatav tarneaeg kuvatakse toodete valimisel, kuid mitte hiljem kui ostukorvis enne makse sooritamist.
    4.3. Kaupleja ei vastuta viivituste eest, mis on põhjustatud logistikapartneritest või vääramatust jõust (force majeure).
    4.4. Tellitud kauba tarne ja paigalduse korral tellija aadressile või tellimuse väljastamisel kliendile otse tehasest allkirjastab tarbija või tema esindaja üleandmisdokumendi (kauba vastuvõtmise akt). Pakiautomaati saadetud kaup loetakse kliendile üleantuks hetkest, mil see väljastatakse pakiautomaadist. Ilma paigaldusteenuseta, aga kulleriga kliendi poolt tellimuses märgitud tarneaadressile (ukselt ukseni teenus) saadetud kaup loetakse kliendile üleantuks hetkest, mil tarbija on kullerfirmale kinnitanud kauba kättesaamise.
    4.5. Üleandmisdokumendis kinnitab tarbija valiku, kas jätab originaalpakendi enda valdusesse või annab loa originaalpakend utiliseerida.
  4. Taganemisõigus. Kauba ja raha tagastamine
    5.1. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tellimusest taganeda. Nimetatud tähtaeg hakkab kulgema päevast, millal tarbija või tarbija nimetatud kolmas isik on saanud asja füüsiliselt enda valdusse.
    Taganemisavaldus saata e-postile info@kallebeds.com
    Taganemisavalduse vorm on leitav lingilt: TAGANEMISAVALDUS
    5.2. Tagastatav kaup peab olema täiskomplektne ja pakendatud viisil, mis takistab kauba kahjustumist.
    5.3. Kauplejal on õigus nõuda, et 14-päevase lepingust taganemise korral oleks toode tagastatud originaalpakendis. Kui tagastatud toode ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud, siis on kauplejal õigus nõuda tarbijalt kauba väärtuse vähenemise hüvitamist kuni 10% ulatuses.
    5.4. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kui tarbija on toote avamise, paigaldamise või pakkimise käigus toodet kahjustanud, võib tarbija vastutada kauba väärtuse vähenemise eest ja kauplejal on õigus nõuda kauba väärtuse vähenemise hüvitamist.
    5.5. Lepingust taganemisel katab tarbija tagastamisega seotud kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on toote defekt või ekslik saadetis.
    5.6. Lepingust taganemise korral ei saa tarbija nõuda kauplejalt kaubale järele tulemist (ja kauba ära viimist)
    5.7. Kui tagastatud kauba kättesaamisel selgub, et toode on rikutud, tarbija tagastas vale toote või saadetis läks kaduma, tekib kauplejal nõue tarbija vastu asja väärtuse vähenemise ulatuses. Vale toote tagastamise ja tarbija süül saadetise kaduma minemise korral vastutab tarbija kogu saadetise hinna ulatuses. Juhul kui tarbija keeldub tekitatud kahju hüvitamast ja kui poolte vahel ei õnnestu kokkulepet saavutada, on kauplejal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.
    5.8. Kui tarbija on kasutanud tellimuse eest tasumisel kinkekaarti, siis lepingust taganemise korral väljastab kaupleja tarbijale tagasimakse osana samas väärtuses uue kinkekaardi, millist kinkekaardi väärtust kasutati ostu eest tasumisel. Kinkekaardiga tasutud osa ei saa tellimusest taganedes nõuda tagasi rahas.
    5.9. Tarbija kohustuseks on 14 päeva jooksul kaup kaupleja poole teele panna (postitada, anda üle kullerile)
    5.10. Kaupleja sooritab tagasimakse tarbija kontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest.
    5.11. Kauplejal on raha tagastamisega õigus viivitada seni, kuni tarbija on kauba tagastanud või esitanud tõendi, et ta on kauba postitanud või andnud üle kullerile.
  5. Garantii ja pretensioonid
    6.1. Kõikidele toodetele kehtib seadusega ette nähtud garantii ja vastutus defektide eest.
    6.2. Kaupleja vastutab tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest tarbijale.
    6.3. Puuduste ilmnemisel tuleb saata täidetud reklamatsioonivorm e-posti aadressile info@kallebeds.com või toimetada vorm paberkujul Fennobed OÜ postiaadressile, lisades kirjelduse probleemist ja vajadusel fotod defektist.
    6.4 Reklamatsiooniavalduse vorm on leitav lingilt: REKLAMATSIOONIVORM
    6.5. Kaupleja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, kokkupanekujuhendi eiramine, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest kasutamisest tingitud normaalse kulumisega.
    6.6. Kui kauplejalt ostetud kaubal on puudused, mille eest kaupleja vastutab, parandab või asendab kaupleja puudusega kauba.
    6.7. Kaupleja vastab tarbija esitatud pretensioonile kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  6. Isikuandmete töötlemine
    7.1 Isikuandmete töötlemine on kirjeldatud dokumendis FENNOBED OÜ PRIVAATSUSPOLIITIKA
  7. Lõppsätted
    8.1. Kõik Fennobed OÜ ja kliendi vahelised vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.
    8.2. Kui Tingimustes on mõni säte osutunud kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.

Kontakt:
Fennobed OÜ
Registrikood: 11426009
KMKR: EE101182649
Aadress: Veermiku tee 7, Kilksama küla, 85003, Tori vald, Pärnu maakond
Telefon: +3724439990
e-post: info@fennobed.ee